Strona 5 z 6
: poniedziałek, 31 grudnia 2007, 08:31
autor: yusti
.
: poniedziałek, 31 grudnia 2007, 10:21
autor: Ediakar
"Nie zgadzam się że to jest prawdziwy film" - Zamilczę i wstydu sobie oszczędzę, dzięki za radę Clint.
: wtorek, 1 stycznia 2008, 20:39
autor: wiadukt
Zagubiona Autostrada, Mulholland Drive (przykładowe D. Lyncha)
Osada, Szósty Zmysł (przykładowe M. Night Shyamalan'a)
Władca Pierscieni (łacznie z animowanym Ralpha Bakshiego)
Zostań/Stay, Memento, Szeregowiec Ryan
Million Dollar Hotel (Wim'a Wendersa)
wiele wiele innych te przyszły od razu na myśl
: środa, 2 stycznia 2008, 23:08
autor: Wisienka
Lśnienie
: czwartek, 6 marca 2008, 10:46
autor: sobiektoś
OBCY
ONI ŻYJĄ
TERMINATOR
STRZELAJĄC SMIECHEM
NAGA BROŃ
POCIĄG
KANAŁ
PSY 1
BAZA LUDZI UMARŁYCH
NÓŻ W WODZIE
: czwartek, 6 marca 2008, 18:28
autor: Ediakar
Ale kanał
: czwartek, 6 marca 2008, 18:35
autor: sobiektoś
a ile z nich oglądałeś ?
: czwartek, 6 marca 2008, 18:38
autor: Ediakar
Obcy, Terminator i Naga broń oglądałem
Obcy, Terminator są suuuuuuuuuperrr w obcym panuje super atmosfera
ale kanał to żart był
: czwartek, 6 marca 2008, 18:40
autor: sobiektoś
To polecam BAZĘ LUDZI UMARŁYCH I POCIĄG Ten drugi ma świetny soudtrack jak to się teraz nazywa - Krzysztofa Komety - polecam jego muzykę
: czwartek, 6 marca 2008, 18:46
autor: Ediakar
dzięki za filmy oglądnę jak załatqwię
: czwartek, 6 marca 2008, 18:48
autor: sobiektoś
no problem
tych filmow jest naprawdę sporo i ciężko wybrać tę 5 wspaniałą
: sobota, 8 marca 2008, 11:59
autor: Pan_Krzyś
1. Pianista
2. Życie jest piękne
3. Znaki
4. 6 zmysł
5. Dzień zagłady
: sobota, 8 marca 2008, 16:40
autor: Ediakar
6 zmysł cool
: niedziela, 18 maja 2008, 16:31
autor: Matatjahu
5 tylko? trudne xP
1. Pulp Fiction
2. Kontroll
3. Sin City
4. Seven
5. Matrix
: poniedziałek, 19 maja 2008, 20:53
autor: Diddi
Radio
8 Mila
Gang z Boiska
Super Zioło
i inne parę dramatów, mnie szczególnie interesują. Pozdro!