Nauczyciel Ósemka - jaki jest?

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Basket Case
VIP
VIP
Posty: 712
Rejestracja: piątek, 18 lipca 2008, 10:41

Nauczyciel Ósemka - jaki jest?

#1 Post autor: Basket Case » czwartek, 11 września 2008, 11:35

Temat dla osób które mialy do czynienia tudzież sa ósemkami i wykonuja ten zawód.

Ja od niepamiętnych czasów daję korepetycję - lubię te pracę.

Miesięczne praktyki w szkole też mnie nie rozczarowały... Przyznaje, zarobki marne, system skostniały, ale jak jestem sam na sam z uczniami to JEST TO. Według mnie ósemka ma cechy, które pozwalają jej na zostanie dobrym nauczycielem. Co o tym sadzicie?



pacanoid
Posty: 378
Rejestracja: niedziela, 11 listopada 2007, 08:46

#2 Post autor: pacanoid » czwartek, 11 września 2008, 12:37

...
Ostatnio zmieniony czwartek, 16 lipca 2009, 23:51 przez pacanoid, łącznie zmieniany 1 raz.
5

Awatar użytkownika
Maro
Posty: 855
Rejestracja: piątek, 11 kwietnia 2008, 09:17

#3 Post autor: Maro » piątek, 12 września 2008, 08:17

ja jak widze dzieci to mi sie pierwotny instynkt włącza.
instynkt uboju.
masowego.
i najgorsza kara dla mnie to zostac nauczycielka, woźną.
...nie jest jeszcze gorszy zawód na świecie - przedszkolanka!
(że o żłobku nie wspomnę).
ale tak uważam że Ósemki mogą być dobrymi pedagogami. tylko że chyba niewiele Osiem tego chce.
8w7
ta szklanka MOZE byc pełna do połowy.

NoLeader
Posty: 783
Rejestracja: czwartek, 19 października 2006, 01:50

#4 Post autor: NoLeader » piątek, 12 września 2008, 11:40

Maro pisze:ja jak widze dzieci to mi sie pierwotny instynkt włącza.
instynkt uboju.
masowego.
Tekst dnia :D



A co do ósemek, to jeśli wierzyć, że mają zdolności do kierowania ludźmi to to też sie przekłada na dzieci.

Awatar użytkownika
NeveReven
Posty: 117
Rejestracja: wtorek, 19 sierpnia 2008, 22:37
Lokalizacja: Lublin

#5 Post autor: NeveReven » piątek, 12 września 2008, 20:31