Filmy dla 5
Filmy dla 5
Był temat o książkach, to niech i o filmach będzie:)
Zastanawiam się jakie gatunki, lub konkretnie tytuły Was ruszają? W wątku 'Czy 5 płaczą?' dużo Piątek pisało, że często wzrusza się na filmach...
A jakie odpadają?
Ja osobiście lubię te, które hm..zmuszają do myślenia (to chyba nie powinno dziwić ), jakieś dobre komedie, dramaty... oj powzruszać i trochę się podołować lubię.
Ostatnio po raz któryś mam fazę na 'Amelię', po trafieniu na to forum nie mogę przestać myśleć, że to taka typowa piątka
Obejrzałabym sobie coś dobrego, ale sama nie wiem co,może Wy jakimiś tytułami rzucicie
Znieść nie mogę głupkowatych komedii, s-f (bo mnie śmieszą, irytują, zupełnie się wczuć nie mogę), filmów akcji, czy innych takich gdzie ciągle ktoś biega, strzela, przewraca się, biega, strzela...albo gdzie fabuła jest nijaka, ale efekty specjalne dobre. Chociaż to może tylko dlatego że baba jestem
Zastanawiam się jakie gatunki, lub konkretnie tytuły Was ruszają? W wątku 'Czy 5 płaczą?' dużo Piątek pisało, że często wzrusza się na filmach...
A jakie odpadają?
Ja osobiście lubię te, które hm..zmuszają do myślenia (to chyba nie powinno dziwić ), jakieś dobre komedie, dramaty... oj powzruszać i trochę się podołować lubię.
Ostatnio po raz któryś mam fazę na 'Amelię', po trafieniu na to forum nie mogę przestać myśleć, że to taka typowa piątka
Obejrzałabym sobie coś dobrego, ale sama nie wiem co,może Wy jakimiś tytułami rzucicie
Znieść nie mogę głupkowatych komedii, s-f (bo mnie śmieszą, irytują, zupełnie się wczuć nie mogę), filmów akcji, czy innych takich gdzie ciągle ktoś biega, strzela, przewraca się, biega, strzela...albo gdzie fabuła jest nijaka, ale efekty specjalne dobre. Chociaż to może tylko dlatego że baba jestem
Ja naturalnie też lubię te do myślenia. "Co gryzie Gilberta Grape'a", "Czekolada", "Odważny" (tak, wiem, w tych 3 filmach gra Depp, a ja go... no cóż baardzo lubię , "Amelia" oczywiście, "Ostatni samuraj", "Biały oleander"... ale też "Piraci z Karaibów" (ach, znów Depp ^^), "Shrek", "Matrix", "Władca Pierścieni", "Z piekła rodem" (zgadnijcie, kto tu gra...) "Spiderman", "Kill Bill" i wiele wiele innych z różnych gatunków.
Dramaty i Dramatokomedie są IMHO najlepsze, potem biografie, potem głupiutkie komedie dla odprężenia. Dalej na mojej liście figurują filmy z dobrymi efektami specjalnymi, fantasy i trochę s-f. Potem na równi thrillery i horrory.
I jeszcze lubię jak jest film z bohaterem, który jest super hiper bohaterem i nikt się nie może z nim równać, a na końcu zmierza się z innym super hiper i wygrywa ^^. Tak jak "Kill Bill" ^^
Nienawidzę oglądać żadnego sportu, filmów akcji czy sensacyjnych. Romantyczne też tak dość średnio lubię, choć zdarzają się wyjątki.
Nigdy nie płakałam na żadnym filmie (nie licząc ostatniego odcinka Dragon Balla
Dramaty i Dramatokomedie są IMHO najlepsze, potem biografie, potem głupiutkie komedie dla odprężenia. Dalej na mojej liście figurują filmy z dobrymi efektami specjalnymi, fantasy i trochę s-f. Potem na równi thrillery i horrory.
I jeszcze lubię jak jest film z bohaterem, który jest super hiper bohaterem i nikt się nie może z nim równać, a na końcu zmierza się z innym super hiper i wygrywa ^^. Tak jak "Kill Bill" ^^
Nienawidzę oglądać żadnego sportu, filmów akcji czy sensacyjnych. Romantyczne też tak dość średnio lubię, choć zdarzają się wyjątki.
Nigdy nie płakałam na żadnym filmie (nie licząc ostatniego odcinka Dragon Balla
You dress up for Armageddon, I dress up for summer!
Kan du talar svenska?
Kan du talar svenska?
...rozklejam sie przy Krolu Lwie...zawsze:/ Uwielbiam dramaty i fantasy. Polecam filmy Lincha!! Co do filmow z J.D. to dorzuce jeszcze Las Vegas Parano i Gnijaca Panne Mloda.No wlasnie, to ostatnie jest Tima Burtona, ktorego filmy sa z reszta fantastyczne;d "Amelia" jak najbardziej na takn a co sie tyczy komedii,to filmy Kevina Smitha i "Autostopem przez galaktyke" i jeszcze "Dogma" ale chyba cos z moim gustem komediowym jest nie tak;p A na koniec jakies dobre anime w stylu "Hellsing" albo "FMA"
5 w 4...MBTI->INTp...
...tak, jestem tylko wędrowcem, pielgrzymem na ziemi.A wy czyż jesteście czymś więcej?...
...tak, jestem tylko wędrowcem, pielgrzymem na ziemi.A wy czyż jesteście czymś więcej?...
Ja lubię horrory (ktoś mi kiedyś powiedział, że one zawierają te najsilniejsze emocje, które ja w rzeczywistości tłumię), komedie (różne, chociaż nie lubie takich typu "Shrek", "Głupi i głupszy"... co nie znaczy, że nigdy głupkowatych nie oglądam ), filmy na faktach (przy tych się chyba najczęśćiej wzruszam, choć ja się nie wzruszam znowu tak często na filmach) i inne dające do myślenia.
te
te
5w4
A ja lubię sagi rodzinne;) Takie co to się rzecz dzieje na przestrzeni kilkunastu-kilkudziesięciu lat;) Na ten przykład bardzo mi sie z tego względu "Wichrowe wzgórza" albo "Ptaki ciernistych krzewów podobały".
Ano a najbardziej lubie filmy, które pokazują, że trzeba się cieszyć i życ chwilą- takie a`la "American beauty" .
A ostatnio jestem zafascynowana bollywoodem- "Kal ho naa ho" i "Kuch kuch hota hai"- no cuda, cuda!
A najgorszym filmem jaki widziałam było "Wysnione życie aniołow"- masakra, co 5 minut sprawdzałam, kiedy to się skonczy... W ogole srednio lubie takie egzaltowano-europejskie kino, co to wszyscy chodza nieszczesliwi, swiat jest zly, on ja zdradza, a ona nie spelnila swich marzen, zeby baletnica zostac... Bleeee:P
Ano a najbardziej lubie filmy, które pokazują, że trzeba się cieszyć i życ chwilą- takie a`la "American beauty" .
A ostatnio jestem zafascynowana bollywoodem- "Kal ho naa ho" i "Kuch kuch hota hai"- no cuda, cuda!
A najgorszym filmem jaki widziałam było "Wysnione życie aniołow"- masakra, co 5 minut sprawdzałam, kiedy to się skonczy... W ogole srednio lubie takie egzaltowano-europejskie kino, co to wszyscy chodza nieszczesliwi, swiat jest zly, on ja zdradza, a ona nie spelnila swich marzen, zeby baletnica zostac... Bleeee:P
A potem se cosik tutaj napisze...
Ja uwielbiam wszystkie filmy Lynch'a. Poza tym bardzo mi się podobały "Kroniki portowe", "American beauty", "Książe przypływów". I lubię seriale kryminalne jak "Odwróceni" czy "Fala Zbrodni". A, no i horrory, najchętniej o wampirach i wilkołakach, bez nadmiaru obrzydliwych widoków typu "oko spływające po mózgu", bo to mnie nie przeraża, tylko zniesmacza.
5w4, ISTP / ISTJ
Ja najbardziej lubię filmy w których śmieję sie przez łzy. Niestety nie wiele jest takich filmów:-( I akurat teraz nie mogę przypomnieć sobie ani jednego tytułu. Lubię też filmy w których te uczucie jest rozdzielone, czyli komedie i dramaty. Lubię też Deppa(jak jedna z moich poprzedniczek w wypowiedzi tutaj;-) Lubię też filmy z Bollywood(pewnie nie wiele, albo i nikt z was o nich nie słyszał, ale polecam)Ale nie cierpię głupkowatych komedii i filmów akcji.
"Tańczył, nie wiedział co czyni"
ja zawsze lubiłem komedie romanyczne... i właściwie jakby nie patrzeć to najbardziej poszukiwany przezemnie gatunek...
reszta? właściwie wszystko mogę oglądać... lubie czasami pomśleć, czasami się odmóżdżyć, a najczęściej odnaleść samego siebie w postaciach (wszstkich począwszy od głównych bohaterów po postacie trzecioplanowe )
reszta? właściwie wszystko mogę oglądać... lubie czasami pomśleć, czasami się odmóżdżyć, a najczęściej odnaleść samego siebie w postaciach (wszstkich począwszy od głównych bohaterów po postacie trzecioplanowe )
Trudno określić, jakie filmy lubię. Brak u mnie jakiś konkretnych gatunków.
Mogę za to powiedzieć, że nie przepadam za komediami wszelkiego rodzaju, większość zwyczajnie jest głupia (mimo to lubię czasem je oglądać). Horrory też mi się nie podobają, ale oglądam wszystkie jak leci :) Filmy akcji i większość "strzelanek" też odpada.
Nie pogardzę jednak thrillerami (tak to się pisze?) i kryminałami jeżeli są ciekawe, choć tych ostatnich jest naprawdę mało.
A tak konkretniej to tutaj: http://www.filmweb.pl/user/135429/filmFavorites
Mogę za to powiedzieć, że nie przepadam za komediami wszelkiego rodzaju, większość zwyczajnie jest głupia (mimo to lubię czasem je oglądać). Horrory też mi się nie podobają, ale oglądam wszystkie jak leci :) Filmy akcji i większość "strzelanek" też odpada.
Nie pogardzę jednak thrillerami (tak to się pisze?) i kryminałami jeżeli są ciekawe, choć tych ostatnich jest naprawdę mało.
A tak konkretniej to tutaj: http://www.filmweb.pl/user/135429/filmFavorites
Ostatnio zmieniony środa, 30 lipca 2008, 15:00 przez Akhaell, łącznie zmieniany 2 razy.
9w1 (?)
"Control your emotion or it will control you."
"Control your emotion or it will control you."
..o!! moja lista:pAkhaell pisze: A tak konkretniej to tutaj: http://www.filmweb.pl/UserFavoriteFilms?id=135429[/list]
5 w 4...MBTI->INTp...
...tak, jestem tylko wędrowcem, pielgrzymem na ziemi.A wy czyż jesteście czymś więcej?...
...tak, jestem tylko wędrowcem, pielgrzymem na ziemi.A wy czyż jesteście czymś więcej?...
Chętnie oglądam filmy wojenne, szczególnie te dotyczące okresu II wojny przyciągają mnie jak magnes. Lubię też coś z przeciwnego bieguna, filmy spokojne, wyciszające jak Makrokosmos, Koyaanisqatsi czy Wiosna lato jesień zima i wiosna, azjatyckie dramaty-romanse też od czasu do czasu obejrzę.
5w4w5
______
"Mistrz polecił mi unikać niepotrzebnych walek"
______
"Mistrz polecił mi unikać niepotrzebnych walek"
Dramat i Thriller to moje ulubione gatunki. Napewno filmy Finchera (Zodiak, Podziemny krąg, Siedem), filmy Aronofskiego (Źródło, Pi, Requiem dla snu). Thrillerów jeszcze choćby Memento(jeden z bardziej zakręconych kryminałów), Prestiż, Mechanik, Mulholland Drive.
Dramaty które poruszaja i są warte według mnie obejrzenia to napewno filmy Inarritu(Babel, 21 gramów(uwielbiam ten film)), z innych Wierny ogrodnik, Lista Schindlera, American History X.
Komedie także(szkoda że w ostatnich latach nie widziałem tak naprawdę dobrej) tylko te inteligentne, których niestety jest bardzo mało: Być jak John Malkovich, Dzień świstaka(niemal wszystkie komedie z Murrayem), Big Lebowski, Truman Show.
Filmy związane z więzieniem Motylek, Skazani na Shawshank, Gniazdo os.
Szczerze mówiąc uwielbiam kino, a moja filmografia jest tak duża że trudno wszystko tak naraz wypisać.
Dramaty które poruszaja i są warte według mnie obejrzenia to napewno filmy Inarritu(Babel, 21 gramów(uwielbiam ten film)), z innych Wierny ogrodnik, Lista Schindlera, American History X.
Komedie także(szkoda że w ostatnich latach nie widziałem tak naprawdę dobrej) tylko te inteligentne, których niestety jest bardzo mało: Być jak John Malkovich, Dzień świstaka(niemal wszystkie komedie z Murrayem), Big Lebowski, Truman Show.
Filmy związane z więzieniem Motylek, Skazani na Shawshank, Gniazdo os.
Szczerze mówiąc uwielbiam kino, a moja filmografia jest tak duża że trudno wszystko tak naraz wypisać.
5w4, LII (INTj)
Właściwie to wszystko powyższe popieram. Uwielbiam wszystkie filmy science fiction i fantasy (oprócz produkcji typowo dla dzieci - coś w rodzaju Władcy Pierścieni) oraz horrory (te w których jest mało potworów a dużo nastroju). Jestem wieeelką fanką pierwszej części Matrixa. A najbardziej lubię filmy dziwne, oryginalne, zmuszające do myślenia czyli kino alternatywne, np. Mechaniczna pomarańcza czy Delikatesy. Lubie też dramaty psychologiczne (np. Symetria). Niezbyt trawię komedie romantyczne, choć wśród przyjaciółek czasami muszę ustąpić . A co do komedii, to lubię je oglądać, ale rzadko które mnie śmieszą. Wciąż poszukuję jakieś fajnej (nie koniecznie mądrej). Może ktoś mi coś podpowie?paranoid_android pisze:Lubię coś niezwykłego, nierzeczywistego (Labirynt Fauna, Underworld) wprost uwielbiam filmy o komputerach/technologiach/hakerach/przyszłości (Matrix, Hackers, Mnemonic), (...) filmy o narkomanach i wariatach (Requiem dla snu, Przerwana lekcja muzyki) (...) oraz niektóre filmy Sci-Fi (X-Files).
5w4