Na wstępie dziękuję boogi'emu za pozwolenie opisania mojej historii w tym dziale.
Otóż kilka tygodni temu wraz z kolegą postanowiliśmy przeznaczyć swój wolny czas na stworzenie gry na telefony z Androidem. Jedną "produkcję" mieliśmy już za sobą, ale nie było to nic wartego uwagi - gra w puzzle dla dzieci. Tym razem chcieliśmy zrobić coś poważniejszego. Stworzyliśmy koncept, dopracowaliśmy pomysł, zrobiliśmy szkic i złożyliśmy zamówienie profesjonalnemu grafikowi.
Później rozpisaliśmy plan działania na najbliższe tygodnie i zabraliśmy się do roboty. Pracy było mnóstwo, a czasu tak naprawdę niewiele. Zazwyczaj programowałem w dni powszednie od godziny 20 do 3 rano, a w weekendy od 12 do 5. Marketing, grafika, dźwięki, muzyka, programowanie - to wszystko trzeba było ogarnąć, a do tego zwykła praca na etat.
Tym samym po kilku tygodniach naprawdę ciężkiej pracy udało się! Wydawałoby się, że tworzenie gier to przyjemność, ale pod koniec prac trafił nam się błąd, z którym walczyliśmy prawie tydzień - uwierzcie mi, w celach testowych zagraliśmy w naszą grę pewnie po 500 razy i nawet najlepsza produkcja po tym czasie się znudzi.
Ja już nie będę przedłużał. Mam nadzieję, że sprawdzicie, co z tego wyszło. Opis tworzenia od początku do końca znajdziecie w tym wątku: http://www.enneagram.pl/forum/viewtopic ... 74&start=0
W jednym zdaniu - gra polega na okradaniu skarbca smoka, który sobie smacznie śpi. Musimy uważać na spadające kamienie oraz na to, aby smok się nie obudził. Nieśmiało dodaję link do pobrania:
Zapraszam do dyskusji na temat motywacji i wyznaczonych osiągania celów przez Piątki wraz z konkretnymi przykładami