Nasze 5 ulubionych filmów
No już zaczęłam, to spamuję Wam konsekwentnie.
Zachęciłaś mnie do tych filmów Polańskiego. Widziałam tylko dwa: Dziecko Rosemary i Nóż w Wodzie. Podobał mi się zwłaszcza ten drugi. Niesamowity, gęsty klimat.
Czwórki pewnie rozumieją, mi w każdym razie zdarzają się takie dni częściej niż bym miała na to ochotę.fra pisze:Pi - oczywiście genialny. Do niego dołączyłabym dwa filmy Polańskiego: "Wstręt" i "Lokatora" i jest czas, w którym tylko te chcę oglądać. To są moje filmy na depresyjne wieczory, kiedy wcale nie chcę wyjść z depresji(Czwórki chyba rozumieją?). W tych filmach są moje schizy.
Zachęciłaś mnie do tych filmów Polańskiego. Widziałam tylko dwa: Dziecko Rosemary i Nóż w Wodzie. Podobał mi się zwłaszcza ten drugi. Niesamowity, gęsty klimat.
4
have a strange day
have a strange day
1. Braveheart
2. Terminator 2
3. Leon Zawodowiec
To moje ulubione filmy od kilku lat. Dopiero po jakimś czasie sobie pomyślałem, że w każdym w nich główny bohater umiera na końcu filmu. Ale braveheart najlepszy, szczególnie na końcu kiedy krzyknął freedom, prawie sie poplakalem . Pozatym dzień swira, sin city, rambo.
2. Terminator 2
3. Leon Zawodowiec
To moje ulubione filmy od kilku lat. Dopiero po jakimś czasie sobie pomyślałem, że w każdym w nich główny bohater umiera na końcu filmu. Ale braveheart najlepszy, szczególnie na końcu kiedy krzyknął freedom, prawie sie poplakalem . Pozatym dzień swira, sin city, rambo.
1w9 (a moze jednak 9w1, albo pomiędzy)
"If A is success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut"
"If A is success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut"
A oto moja lista pięciu filmów, które mi jakoś zapadły w pamięć:
- Leon Zawodowiec - chyba każdy oglądał i chyba każdemu się spodobał
- Memento - film o mężczyźnie, który w wyniku mocnego ciosu w głowę stracił pamięć krótkotrwałą (coś jak Dori w bajce "Gdzie jest Nemo" ), poruszające
- Powrót do przyszłości I, II, III - mam sentyment do tych filmów
- Dzień świra - oglądając go zdałam sobie sprawę, że to jest właśnie ta rzeczywistość, której się boję najbardziej
- Sknerus - świetna komedia
- Leon Zawodowiec - chyba każdy oglądał i chyba każdemu się spodobał
- Memento - film o mężczyźnie, który w wyniku mocnego ciosu w głowę stracił pamięć krótkotrwałą (coś jak Dori w bajce "Gdzie jest Nemo" ), poruszające
- Powrót do przyszłości I, II, III - mam sentyment do tych filmów
- Dzień świra - oglądając go zdałam sobie sprawę, że to jest właśnie ta rzeczywistość, której się boję najbardziej
- Sknerus - świetna komedia
6w5, IEI
A!
Leon Zawodowiec - film o którym zapomniałem wspomnieć. Zalicza się on u mnie do grona z pierwszego miejsca.
Dlaczego nikt nie wspomniał o Braveheart? Dla mnie ten film jest idealny, właściwie to powinien zajmować na mojej liście pierwsze 10 miejsc.
Riviette masz punkta u mnie za powrót do przyszłości. Nie jest jakis idealny ale lubię go, nawet sobie kupiłem ostatnio, tylko że to hiszpańska wersja ale napisy polskie sa ;p
Riviette masz punkta u mnie za powrót do przyszłości. Nie jest jakis idealny ale lubię go, nawet sobie kupiłem ostatnio, tylko że to hiszpańska wersja ale napisy polskie sa ;p
1w9 (a moze jednak 9w1, albo pomiędzy)
"If A is success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut"
"If A is success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut"
- Clint Eastwood
- Posty: 21
- Rejestracja: czwartek, 27 grudnia 2007, 22:25
- Lokalizacja: Wro.
1. "Dirty Harry - cała seria".. najbardzej cz. 2 - "Magnum Force" ... dlaczego? ponieważ gra w nim swoją popisową rolę mój ulubiony aktor.. Clint jest dla mnie uosobieniem prawdziwego faceta.
2. "The Godfather". Myslę że nie muszę pisac dlaczego...
3. "Lost in Translation". - Za klimat. kocham ten film i moge go ogladac w nieskonczonosc. Bill i Scarlett kładą na kolana.
4. "Palmetto". - Tribute to Elisabeth Shue. najcudowniejsza aktorka jaką dane mi bylo kiedykolwiek zobaczyc. Ten film może nauczyc każdą kobietę jak postępować z mężczyzną żeby nim zawładnąc na zawsze.
5. "Elizabethtown" - Drugi po "Miedzy słowami" film który jest dla mnie tym czym jest mleko z miodem na bolące gardło.
--------------------
grupa poscigowa:
Zostawić Las Vegas, Leon zawodowiec, Grindhouse - Death Proof, Departed, Scoop, Snatch, Vanishing Point, Go in 60 Seconds z roku 1972, Las Vegas Parano.
2. "The Godfather". Myslę że nie muszę pisac dlaczego...
3. "Lost in Translation". - Za klimat. kocham ten film i moge go ogladac w nieskonczonosc. Bill i Scarlett kładą na kolana.
4. "Palmetto". - Tribute to Elisabeth Shue. najcudowniejsza aktorka jaką dane mi bylo kiedykolwiek zobaczyc. Ten film może nauczyc każdą kobietę jak postępować z mężczyzną żeby nim zawładnąc na zawsze.
5. "Elizabethtown" - Drugi po "Miedzy słowami" film który jest dla mnie tym czym jest mleko z miodem na bolące gardło.
--------------------
grupa poscigowa:
Zostawić Las Vegas, Leon zawodowiec, Grindhouse - Death Proof, Departed, Scoop, Snatch, Vanishing Point, Go in 60 Seconds z roku 1972, Las Vegas Parano.
jestem 1w2. fajnie co nie ?
"im więcej dajesz tym więcej dostajesz"
"im więcej dajesz tym więcej dostajesz"
- Clint Eastwood
- Posty: 21
- Rejestracja: czwartek, 27 grudnia 2007, 22:25
- Lokalizacja: Wro.
- Clint Eastwood
- Posty: 21
- Rejestracja: czwartek, 27 grudnia 2007, 22:25
- Lokalizacja: Wro.